Webbar med oscar <33

Heej !   

nu webbar jag & Elin med oscar vi har jätte kul haha vi pratar lite om vad Elin ska göra på måndag men det vet ingen förutom jag oscar ...


Men nu tittar vi på MTV o chattade med oscar.. :P



Haha tur att det inte är skola imorgon ....
Kommer dö !
Hjälp Sandra !! 




Men vi typ assa garvar så jag kan typ inte skriva , så lägger in några bilder o sen pallar vi inte skriva mer ...

¨Moa & Dance <33
Några rosor i Jordbro :P
åvanpå skåpen ..

 Jennifer & Emma

/ Elin & Jennifer
Hörs imorrn om inte jag är död XD



Kommentarer
Postat av: sandra

haha vad ska jag hjälpa me? :D

2009-10-20 @ 14:23:09
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Elin <33

allt o lite till :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0