Skolan mm...- <3


Heej...

 

Idag var jag i skolan som vanigt :P
Var med Jennifer och så vi typ :

1. Eller  jag typ dampade på Denis för att han roppade på Oscar hela tiden o typ skulle säga att dom skulle komma vet inte varför typ för att jag o Jennifer skulle börja garva :P                                                              Eller nånting sånt men men ..   Älskar er ! <3

2.
Vi hade gympa men jag, Jennifer Emma o Dajana tittade på o vi hade skit tråkigt
så vi frågade tunis om vi fick gå ut då sa han ja så vi skulle gå till mummas då träffade vi
Adde o Oscar där xD
vet inte var dom skulle :P

Men men sen var jag men Jenny efter skolan sen åkte vi på träning hade jätte kul fick göra salto , och Katta sa typ att vi fick komma på träningarna om vi ville på höstlovet o köra typ individuellt då frågade jag om nån i vårt lag skulle köra individuellt o hon frågade om JAG ville det!
Fick panik !





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0